Accepterad Alex | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.

Icke Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
15
Användarnamn: Alex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wegwegwg/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1Alex

Vad är din discord tagg? Alexhn#9990

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp och Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ju självklart fel i scenariot men jag tror inte att staffen i fråga så mitt perspektiv av det hela. Personerna som var med i detta scenario rånade mig och satte mig i en bil. De påstod att de skrev /me sätter på mungavel och sätter i sätet brevid men det var inget de sa till om eller nått som jag skulle kunna se då jag hade en dålig kameravinkel eftersom jag satt i hans knä i en bil. Han åkte också iväg så pass kort tid efter att han hade satt sig så han skulle inte hinna sätta mig i passagerarsätet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa min polare till körskolan när en devel började följa efter oss. Bilen började cirkulera oss och sikta vapen bakifrån och ropa upp med händerna vilket jag inte på något sätt skulle höra i verkligheten eftersom de satt innuti en bil och sa det. Dem gick sedan ut ur bilen med vapen mot oss och sökte igenom oss och tog våra saker precis utanför körskolan. Dem tog sedan in mig i bilen och drog sen krockade han och sa jag knullar din mamma så svarade jag då knullar jag din mamma så sa han att jag skulle dö ändå så att jag skulle hålla käften. Vi kom sedan till slutdestination där har gick ut ur bilen (obeväpnad) och jag väljer att ta fram min kniv ur fickan som de inte tog när ede sökte egenom mig och efter jag dödar honom så combatloggar han och jag blir bannad. Har även videobevis från hela händelsen som jag inte fick visa i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var lite grov och jag fick inte på något sätt visa bevis från mitt perpektiv utan blev bara bannad direkt. den är självklart inte felaktig iom det att jag gjorde fel men den är lite grov.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit så uppkäftig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka