Nekad Alex B | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex B

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105307497/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex B#6749

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Blixt, Han är 21 år gammal och kommer från staden Östersund. Min karaktär hade en ganska tuff barndom, hans mamma försvann när han var liten och hans pappa var en alkolist. Så hans pappa slog han ganska mycket, Så till slut blev han tvungen att flytta till sin mormor. Med tanke på hans tuffa barndom så har han ganska utvecklade känslor, Men han är en väldigt lugn och trevlig person. Hans intressen är att fiska, bilar och vara ute i naturen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag skulle bli medlem för att jag kan bidra med att göra servern till en bättre plats och hjälpa folk när det behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just unive för den är unik, Och man ser inte så ofta en sån välgjord server och staff. Och det är en bra community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom 2 av mina kompisar som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att hjälpa så många som möjligt och göra samhället till en bättre plats.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att bli en trusted member och en helper.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka