Alex | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.

Icke Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Alexhn#3450

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När som utom när jag har skola men det är ju sommarlov nu så när som helst.

Berätta om dig själv Jag heter Alex och är 15 år och fyller 16 om typ en halv månad, Jag har rpat ett väldigt bra tag nu och har även kört på unive och varit staff tidigare under tiden servern hette multistaden.

Som person är jag väldigt trevlig och glad överlag väldigt effektiv och gillar att utveckla communityn och se dem växa, har väldigt lätt för att prata med folk och älskar att hjälpa till. (Jag kan vara väldigt lättretlig ifall jag är utan nikotin och detta är kombinerat med ADHD!!!) men det är ingenting någon i communityt kommer att lita utav eftersom det inte kommer att gå ut över dem. Jag gillar för det mesta att vara med kompisar eller att sitta vid datorn men kommer att lägga ner mer tid ifall det behövs när jag blir staff.

Övrig information: Jag kan ibland ta nån endagspaus ifrån datorn (oftast efter helger) då jag kan vara väldigt trött och omotiverad tilll att gå upp och endast sova ut hela dagen eftersom jag har varit ute typ hela nätterna och druckit m.m
men utöver det kommer jag att vara så aktiv jag kan. Men under dem perioderna kommer jag självklart att informera er via staffchatt eller pm.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff så skulle jag lägga rpandet åt sedan helt och hållet för ett ganska bra tag och endast utföra staffarbete som supportärenden, report, kolla forumet, hålla koll så att folk sköter sig överlag egenom att specca och noclippa runt på ställen som är väldigt akiva och igång samt kolla scenarion och hålla koll så att ingen exempelvis dupar är bugabusar på något sätt exempelvis vid typ drogplock m.m

utöver detta så skullle jag väl främst bara sitta i support och sköta staffarbetet för att så många som möjligt ska känna sig välkommna och trevligt bemötta samt nöjda med den hjälp de har fått sen väntar jag mig inget annat ett att det alltid kommer att komma någon med lite kritik vilket man ibland måste ha för att kunna utveckllas som invivid och egenom att utvecklas på arbetsplatsen.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen typ maj 2020 alltså lite mer en 1 år nu fast att jag tog en paus i november pågrund av privata skäl.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har valt att söka som till support på unive för att jag tidigare har varit staff på servern och älskar communityt samt att jag tycker att det är kul att ta hand om stora serverar som unive som är en av världens största rp serverar på hela fivem. Sen vill jag ta en större del av vårat fina community och föra det framåt tillsammans med alla medstaffs och spelare så att vi alla är enade och därmed kan ha roliga scenarion och event m.m. Jag älskar även gemenskapen i Unives community där man inte direkt känner sig tillbaka dragen och känner att man kan prata med alla i communityt.

Sen har Unive även väldigt bra system för moddare samt duping och buggar så det är nästan inte en enda individ på servern som dupar eller använder sig av buggar m.m som gör att ekonomin på servern blir väldigt balanserad.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Se till att folk känner sig välkommna och trevligt bemötta på servern av både spelare och staffs samt att jag kommer noclipa kolla report och sitta i support så jag kommer kunna bidra med ett effektivt arbete och se till att alla som rpar sköter sig och känner sig nöjda.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har väldigt bra erfarenheter eftersom jag tidigare har varit staff på server i lite mer en ett halvår och fick därmed känna på lite om hur det borde och ska gå till i scenarion, supportärenden och i reports och vet också då hur man bör agera i vissa ärenden och hantera olika personer m.m

Jag kan ta hand om aggresiva och störiga personer, kan hålla koll på många saker samtidigt, är väldigt trevlig och bra bemötande, lätt att prata med och har mycket mer erfarenhet från många andra serverar som jag hockså tidigare har varit staff på.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra, jag använde dessa kommandon i ca ett halvt år när jag tidigare var staff det enda jag skulle komma på är väl vad ingamejoben heter men det antar jag att det finns i staffchatten.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har väldigt lätt att lära och anpassa mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ADHD och är nikotinberoende så den kombon är väl inte jättebra men detta komemr inte att gå ut över någon i communityt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka