Alex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: alexzxxk

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2001

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle kunnat passa in i staff teamet pågrund utav mina egenskaper då jag är en person som är väldigt ärlig och öppen med allt som det handlar om, Jag skulle se mig själv som staff då jag anser att det finns många brister inom staff teamet just nu som jag personligen känner att jag skulle vilja fixa till och rätta till.

Jag är en utåtriktad person som är lätt att ha och göra med och dessutom lätt att prata med, Jag är den personen som alltid vill att ett problem ska bli löst och att det ska bli bra för båda parter i fråga, Jag anser att det finns brister nu inom olika områden och jag är redo att göra allt i min makt för att rätta till detta, Eftersom jag är en väldigt rättvis men ärlig så anser jag att detta är något som behövs kommas till rätta och det är en utav bristerna som finns nu.

Jag personligen har RPat under en lång period och detta gör att jag skulle kunna se mig som en i staff teamet då detta ger mig möjligheten att försöka mitt bästa att rätta till de saker som skett under min tid när jag har RPat, Jag tycker att det är viktigt att kunna skilja på regler och vänskap, För mig spelar ingen vänskap roll om det är så att personen i frågas bryter emot regler utan då ska samma åtgärder tas emot "min vän" precis som jag skulle gjort emot andra.

Jag är den personen som alltid i varje åtgärde ser till att försöka lösa problemet genom att prata ut om problemet istället för att stressa på ärendet istället ser jag att man försöker lösa detta och skulle inte det fungera så behövs det att man tar till med åtgärder, Och detta är en stor brist inom staff teamet men även andra spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns en del jag tycker inte fungerar. Till exempel kriminell Rpn, Där sker mycket bakom gömda dörrar, Jag är redo att gräva djupt för att hitta dessa problem och även dra i trådar för att komma fram till lösningar.
Tycker att det finns en del Staffs som inte vågar ta beslut och vågar göra rätt, Jag är redo att till 100% göra precis det som krävs, Behöver jag banna min bästa polare ja, Då gör jag det utan o blunda!
Rpn som är just nu på Unive känns som det börjar gå mot en bättre tid men finns mycket kvar att jobba mot som te.x problemspelare samt dessa som endast är där för problemen och inte vill Unive det bästa.
Jag kommer kliva in i en roll där jag gör allt för att spelare samt mitt staff team tillsammans kan fungerar för en bättre rp upplevelse för samtliga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill och är mer än redo att jobba tillsammans med Staff teamet för att hitta lösningar och bygga upp ett självförtroende hos hela Staff teamet så vi kan ta beslut tillsammans. Att vi jobbar ständigt med att försöka hålla en standard och följa detta hela tiden.
Vi ska våga ta egna beslut och vara bestämda när det gäller beslut. Att vi kommunicerar med varandra för att det inte ska bli några missförstånd Staff teamet emellan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är mogen, Kan ta beslut, Klarar av att diskutera med spelare. Man ska kunna hålla sig neutral i varje situation och se varje situation utifrån ett helhets perspektiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har jobb och studerar men utöver detta så lägger jag tiden på Unive. Så jag lägger upp det så jag har tid för både jobb och studier i kombination med Unive!

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp, Jobbar som vad som sålänge man har en standard att utgå från.

Tillbaka