Accepterad Alex | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.

Icke Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2005

Vad heter du på discord? Alexhn#3450

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan när som utan när jag har skola då men det är ju sommarlov nu.

Hur länge har du spelat på Unive? spelade förra sommaren och blev staff då sen var jag staff tills september 2020 sen hände en massa skit privat så jag avgick som staff eftersom jag inte kunde lägga tid på servern och tog en paus från rp och böörjade på servern nu igen vädligt nyligen.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Rpa som vanligt och dra åtgärder åt dem som inte sköter rpn som dem ska samt dva bilar som bara står förstörda. Finns inte så mycket mer att göra som SV eftersom du inte är staff som SV utan bara en vanlig spelare med lite commands.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna bidra med utvecklingen för servern samt att jag vill förbreda mig för att bli gå med i staffteamet igen. Jag tycker att servern är väldigt rolig och det är kul att det är så pass många seriösa rpare och då vill jag filtrera ut dem oseriösa rparna så det vill plats för nya personer som har tänkt sig att rpa seriöst

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Filtrera ut dem spelare som inte vill rpa seriöst och endast utför tråkigt och felaktiga scenarion så att nya seriösa rpa kan komma in och utföra sin del i deras scenarion poch på så sett få servern så seriös och relevant som möjligt. Jag skulle även dva bilar som står trasiga som ingen har rört och mycket mer som kommer underlätta för staffs så att dem kan fokusera på viktigare saker en trasiga bilar och oseriösa spelare.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att det är kul att utföra (staff-arbete) och hjälpa till med servern utveckling och skaffa ett bra ord för servern samt att jag kommer att göra allt jag kan för att underlätta arbetet för supports och staffs och se till så att nyblivna rpare på servern känner sig välkomna.

Varför vill du bli servervakt? För att ta del utav serverns utveckling samt se till så att supports och staffs kan fokusera på viktigare saker medans jag kan sköta allt smått som händer inne på servern så dem inte behöver lägga ner tid på det. Skulle även vilja bli servervakt för att se till att alla sköter sig som dem sak och dra åtgärder åt dem som inte sköter sig och inte vill rpa seriöst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra om ni har samma system som ni haft tidigare så som sql-commands m.m

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans För länge sedan men den var felaktig och fick unban direkt därpå av staffen som bannande mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka