Accepterad Alessandro | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alessandro

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198045612672/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Allee

Vad är din discord tagg? Allee#2662

Vem var det som bannade dig? Jag är inte säker men tror det var Frida

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm - Zensy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett dumt beslut som aldrig kommer upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän låg skadad och behövde åkas till sjukhuset. Men jag kunde inte se honom så jag såg en kille åka så jag stannade honom och frågade om han kunde hjälpa min vän och bära honom till bilen. För han såg honom ligga på marken. Han sa att jag skulle swisha honom för att hjälpa min vän och jag ska lägg av. så han så okej då endå. han gick fram till min vän och började söka igenom honom och ta hans saker. jag sa till han att sluta men han sa jag bryr mig inte om vad du säger. Då sa jag till han att lägg av 2 gånger till. Och han lyssnade inte så jag gjorde ett jättedumt beslut och körde på honom med bilen så han dog. Jag kände bara att jag vill skydda min kompis för jag själv i verkligheten hade aldrig någon gett sig på min kompis. Det jag gjorde var överdrivet och dumt val. Jag skulle hellre puttat bort honom och om han fortfarande hade hållit på så skulle jag reporta honom istället. Det var ett misstag det jag gjorde och kommer aldrig hända någonsin igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag överreagerade och det kommer aldrig hända igen. För jag älskar verkligen RP och är väldigt seriös med den. Detta är första gången jag någonsin har skadat en person. Det har aldrig hänt innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig varit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle anting puttat honom bara eller reportat honom. Och det vet jag till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. kommer aldrig hända igen. Jag älskar verkligen den här servern och har fått massa nya kompisar på den. Detta är det enda spelet jag spelar och är väldigt aktiv. Alltid seriös med rp så alla får en bra upplevelse. Snälla unbanna mig så jag kan fortsätta njuta utav spelet

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka