Nekad aleno. | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aleno.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad är ditt discord namn? aleno.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: MIn karaktär heter Momo Vincere och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hyper aktiv o omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Momo Vincere kommer från hårt hållet i Tumba med brorsorna, Frank och Adam. Redan i unga år drogs han in i kriminaliteten och han lärde sig tidigt att på gatorna så lever man farligt, här kan man aldrig lita på sin bästa vän. Momo såg runt omkring sig i sin omgivning folk som langat knark, vapen som sålts hit och dit och människor som missbrukat . Han visste redan som liten att det inte var en situation han ville hamna i. Momo blev tuff, smart och fokuserad, han växte upp till att bli en riktig affärsman. När saker gick snett hade Momo alltid en klar bild utav vad han måste göra. Vad är hans dröm? Att ta över staden, han vill bygga sitt eget drogområde, han vill vara den som drar i trådarna bakom kulisserna, någon som ingen vågar trassla med. Tillsammans med brorsorna, Frank och Adam kämpar han för att sätta ihop ett gäng man verkligen kan lita på. För Momo handlar det inte bara om att tjäna pengar, utan det handlar om att bli respekterad och vara med att bestämma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra och roligt rollspelande. Jag har mycket med erfarenhet när det kommer till rollspelande, jag har spelat fivem i 5 år på både servers med hög rollspels krävande men samt ett lågt rollspels krävande så jag vet exakt hur jag ska rollspela. JAg har spelat på unive förut med namnet @cuzeno eller @1.cuzen men det kontot blev hackad och tappade bort alla roller men nu vill jag börja om på nytt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att både parterna, alltså du och jag ska få en chans att vinna i scenariot och ha roligt. JAg ska inte bara fokusera på att jag ska vinna utan att vi både ska få en chans att vinna alltså 50/50. Man måste inte alltid vinna för att ha det roligt man kan förlora med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det va en gång en staff tyckte jag hade orealistiska kläder, alltså suntförnuft men jag tyckte inte de så jag överklagade min ban och sa att han kunde ha sagt till mig innan han angrepp så jag fick en unban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, det mest vanliga är RDM som är random death match. Det vill sägas att du dödar nån utan ett bakom liggande scenario. VDM som står för Vehicle death mach betyder att du använder till fordon som ett vapen för att döda någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vård Discord-Server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka