Nekad alenk | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alenk

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198013360708/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alen

Vad är ditt discord namn? Alen K#1239

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Marko Vukovic är 27 år gammal och föddes den 15:e Maj 1993 i stadsdelen Limhamn i Malmö. Hans far och moder är uppväxta i forna Jugoslavien. Men var tvungna att fly år 1993 med anledning utav det pågående inbördeskriget som skakade om hela regionen. Markos föräldrar hade en akademisk bakgrund innan de anlände till Sverige, men vid ankomst valde bägge att skola om sig inom finansiell ekonomi.

Marko hade en väldigt god uppväxt i ett hushåll som hade det gott ekonomiskt. Däremot hade Marko en problematisk tid under sina tonår, där Marko umgicks med personer som avvek mot den kriminella världen. Marko lyckades dock med hjälp av nära och kära att bryta kontakten med dessa personer. Detta ledde till en framgångsrik period i gymnasiet där han lyckades gå ut med högsta snitt, där sedan universitetsstudier inom kriminologi väntade honom. Idag är Marko färdig utbildad kriminolog men skall även snart påbörja studier hos Polishögskolan.

Markos beskrivs som en väldigt intellektuell person, där varje beslut som tas ofta grundas på väl genomtänkta beslut. Marko har även väldigt starka karismatiska förmågor och anses vara väldigt socialt kompetent. Markos starka förmågor är att vara hjälpsam, passionerad, engagerad och prestigelös.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle kunna bidra med en person med tidigare stor erfarenhet inom RP-spelande från bl.a. Arma 3, Squad, San Andreas m.m. Av denna anledning är jag väldigt kunnig inom hur man agerar och skapar interaktiva situationer på ett realistiskt sätt. Som person sprider jag gärna glädje och får enkelt andra personer till skratt. Jag skulle även se mig själv väldigt hjälpsam och skulle mer än gärna hjälpa andra personer i detta community både ingame men även i discord.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli Whitelistad på just denna server av anledning att jag ser väldigt stor potential i detta community. Jag har en lång erfarenhet av både sämre och bättre servrar där jag är väldigt petig, när det gäller val av server där jag spenderar mycket tid inom. Men med tidigare rekommendationer av vänner och andra personer ser jag mig stanna här under en lång period hos er. Jag ser framemot att lära känna alla spelare, men även er som drar i trådarna i bakgrunden. Med min fulla förmåga ska jag se till att sprida positivet och skratt till alla jag lyckas stöta på.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden via vänner men även slutligen via FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att utveckla mig själv som person när det gäller de sociala förmågor som krävs, för att på högsta nivå kunna interagera på ett väldigt realistiskt sätt. Jag skulle även vilja se mig själv inom snar framtid, kunna ta del av en ledande roll som t.ex. moderator som jag även tidigare har varit. Men det viktigaste är självfallet att ha otroligt roligt under denna tid, med många nätter långa spenderade här.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Idag spelar jag inte på någon annan server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka