Nekad Alem32Mi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alem32Mi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Unqic#0001

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 14 år har en mamma som är drogad samma sak med min pappa båda de bråkade väldigt mycket tills Filip Ringde 112 när hans mamma och pappa bråkade. Polisen kom och tog båda in till polis stationen och senare hamnade både i fängelset och Filip fick en ny familj tills han började själv med droger eftersom hans pappas bror hade gav han droger och då flyttade han in i ett nytt hem och där börjar hans liv nu i unvie rp. (Hans intressen är basket vapen och bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med värdefull berättarförmåga, samarbetssamarbete och ett engagemang för aktivt deltagande. Med en positiv attityd och fokus på uppslukande upplevelser strävar jag efter att förbättra RP-servern och skapa en trevlig miljö för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att jag prioriterar den andra partens framgång och lönsamhet. Jag strävar efter att fatta beslut och vidta åtgärder som inte bara gynnar mig själv utan också tar hänsyn till den andra partens intressen och mål

Hur hittade du Unive? Jag hittade unvie med FiveM Vänner och Twitch.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka