Accepterad alekzs00 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alekzs00

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: alekzs00

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198205549623/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? AleKzs#6556

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2000

Berätta om din karaktär. Jag ska vara en nyinflyttad inarie. som är nyfiken på det svenska samhället och vill lära sig mer.
Han är 20 år, intresserad i bilar. Målet med karaktären är att styra över mitt öde genom pengar. (dock arbetslös). jag gillar även att ta en bärs vid en solnedgång med mina boys!!!!!

Varför ska just du bli whitelistad? därför att jag verkligen vill spela på en server där det är seriös rp. det är också kul att spela på en server där dt är många spelare som är aktiva.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? eftersom jag vill utveckla mina rp scenarion och andras. för att jag har många som spelar på servern och tycker att det är en jätte bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? 64 timmar

Hur hittade du Multistaden? från mina vänner som rekomomenderade den här servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har aldrig blivit bannad från någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på royalcrew och på grannkomunen lite innan.

Utveckla "Varför ska just du bli whitelistad". Skriv t.ex vilka intressen din karaktär har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka