Accepterad Aleksander | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aleksander

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015574410/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196 eller jag vet ej om det är rätt men jag vet inte hur man kollar sin hex-id annars adda mig på discord eller pm

Vad är din discord tagg? Dante är king #7658

Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig hette Heterjagelnour

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-16 232942.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en tidigare och glömde skicka in så jag gör en ny. Jag och mina kompisar var ute och hade ingenting att göra och medans vi är ute så slår min kompis mig bara för något skulle hända och då slog jag tillbaka och jag ber om förlåtelse om jag lallade för jag skulle aldrig göra så mot en annan person som inte jag känner. Det skulle vara jättesnällt ifall jag blev anbannad eftersom det är lov och mina kompisr spelar och jag spelar denna trevliga serven och jag har lärt mig en läxa efter det här

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa vi var ute och vi hade inegnting och göra så börjar min kompis slå mig och så slog jag tillbaka eftersom vi hade det roligt. Men jag skulle aldrig göra så mot någon annan eftersom det är ju grovlall. Jag skulle bli jätteglad ifall jag blev anbannad eftersom det är lov och mina kompisar spelar just nu. Så det var det som hände och jag ber om förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för man får ju inte slå någon som jag gjorde men det var jag och två kompisar som hade det roligt och vi tänkte inte på något annat. Men egentligen så var det ju ingen felaktig ban eftersom man inte får slå någon. Så jag har lärt mig en läxa och det skulle vara skönt ifall jag blev anbannad på denna trevliga serven.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och mina kompisar köpte nya Bmws och så kör vi fort igenom torget och det och råkar krocka med en bil och då blev vi bannade för att typ lallare eller något. Jag kommer inte ihåg så jättemycket. Men jag har blivit bannade många gånger för jag har kört fort där man inte ska köra fort för det kan hända saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra anorlundare är att jag inte skulle slå min kompis men jag tänkte inte på det. Men som jag sa det var inte med menigen och jag skulle inte slå någon främling men just nu var det min kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka