Nekad aleksandar | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aleksandar

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleksandar oketic

Vad är ditt discord namn? young leanboy 420#4956

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Hasan och han är född den 2000-03-0. Han har inget jobb men han vill bli bli säljare. Abdi är en lugn kille och han har inte så manga kompisar men han vill alltid ha nya kompisar. Abdi han brukar vara vid gruvan och vid piren det är där han är mest. han brukar va glad oftast men kan bli jätte sur någon håller på med han. Han bakgrund är att han kommer ifrån Iran så när han kom till Sverige så var han bara 10 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jobba på autoexpresen. för att det finns inte så mycket personal där och dom har inte så mycket öppet. På dom dagarna när jag var förbi så var det ingen där det är där för jag vill att alla kan laga sina bilar och pimpa dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man blev rånad då ska man lyssna på den dom rånar dig inte bara spring i väg för då blir det inte roligt för båda oss.

Hur hittade du Unive? Jag fick iden av mina kompisar när dom frågade om jag vill spela Unive.

Nekad, utveckla följande frågor: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka