Nekad Aleks1 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aleks1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleks

Vad är ditt discord namn? Chernobly1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Namn: Adam Chernobly

Ålder: 32 år

Bakgrund: Adam är uppvuxen i en liten by i Ukraina. Han föddes och växte upp i närheten av Tjernobylkärnkraftverket, och hans efternamn är en påminnelse om den tragiska olyckan som inträffade där. Han är den yngsta av tre syskon och har alltid varit nyfiken på vetenskap och teknik.

Utseende: Adam är medellång med mörkt hår och djupa bruna ögon. Han har ett ärr på vänster kind, en påminnelse om en olycka han var inblandad i som barn. Han är oftast klädd i praktiska kläder, som jeans och en t-shirt.

Personlighet: Adam är en ambitiös och dedikerad person. Han är en begåvad ingenjör och har ägnat sitt liv åt att förstå och hantera risker i samband med kärnkraftsteknik. Han är även en hängiven miljöaktivist och arbetar för att främja användningen av förnybar energi och minska användningen av kärnkraft. Han är tyst och eftertänksam av natur, och han talar sällan om sitt förflutna i närheten av Tjernobyl.

Intressen: Adams främsta intresse är vetenskap och teknik, särskilt inom området kärnkraftssäkerhet. Han ägnar mycket av sin tid åt att forska och föreslå förbättringar inom detta område. Han älskar också att vara utomhus och vandra i naturen, särskilt i närheten av Tjernobyls ödemarker.

Historia: Adams liv har alltid präglats av Tjernobylkatastrofen. Hans far arbetade som ingenjör på kärnkraftverket och var en av de som drabbades av olyckan. Trots detta beslutade sig Adam för att följa i sin fars fotspår och ägna sitt liv åt att förhindra liknande tragedier i framtiden.

Detta är en grundläggande beskrivning av karaktären Adam Chernobly. Du kan naturligtvis utveckla och anpassa karaktären ytterligare beroende på din berättelses behov och syfte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min seriösa rp, och roliga senarios. Dessutom vara Mycket aktiv som jag brukar vara.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha roligt i ett senario till exempel att stanna med mening med bilen för att polisen ska hinna ikapp mig så att alla har roligt både poliser och jag.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om denna servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka