Accepterad Aleks1 | Medlem ansökning [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aleks1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleks

Vad är ditt discord namn? kawasaki.00

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Är en man vid namn Gamgin Vlahovic och är uppväxt med sin lillebror. Hans flyttade när han var i ung ålder. Han har precis flyttat in till staden unive. Gamgin hade en väldigt tuff uppväxt och gick allt på fel spår i livet. Det gick inte bra för han I gymnasiet så han hoppade av skolan och började jobba svart. Framför allt ta betalt för skjuts, sälja droger och kidnappa folk. Gamgin gick el linijen andra året på gymnasiet när han tappade sin lust och orkade inte gå i gymnasieskolan. Vlahovic lillebror jobbade i en affärslokal och hans lön gick till hyran och maten. Gamgin ville på vilket sätt som helst betala sin lillebror tillbaks efter allt hon hade gjort med honom i livet så han träffade ett par grabbar som höll på med massa olagliga aktiviteter. Han var 18 år vid den tiden tog dem in han på samma spår . När Gamgini blev 22 år gammal blev han skadad, han blev skjuten i Bakre vänstra benet och ville därför lämna den kriminella livet. Hans lillebror tyckte inte om det Vlahovic gjorde och bad honom flera gånger att skärpa sig och sluta men där tog det stop för Vlahovic lillebor och blockerade kontakten och slängde ut han ur hemmet. Vlahovic hade ingenstans och gå till så med dem pengarna som han
hade samlat hyrde han ett rum på ett scandic hotell. Hans favorit bil är M5 Bmw. Han älskar att köra bil och har ett b körkort samt mc kort. Gamgin kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Gamgin ska
blossa upp.
Gamgin är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar och båtar eller till och med hjälp med försäljning av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rpa med bra och hög rp som möjligt. Följa alla regler och respektera alla med lika mycket respekt oavsett om det är en staff eller en vanliug spelare. Även om ngon verkar vara arg eller sur ska jag ha respekt och inte vara arg för att det ska bli en större situation. Jag kommer att undvika situationer/problem och satsa på en hög rp nivå. Jag kommer att försöka skaffa ett jobb som är väldigt inaktivt för att både jag och andra spelarna ska kunna få ut rpn bättre. Dessutom att kunna erbjuda tjänst till alla spelare när det inte är någon aktiv för att det ska utvecklas. jag har även över 700 timmar spel på fivem så det kan också vara ett bra tecken på att jag kommer följa reglerna och att behandla alla md respekt lika mycket både i spelet och i discord- staffteamet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna hela tiden ett scenario och ha kul bara för att man har en snabbare bil än alla andra eller för att man tycker det är roligt man måste låta dem andra vinna också. det blir tråkigt för andra och det blir orättvist till exempel om jag har en båt som toppar 700 km/h så kan jag inte bara vinna scenariot om snuten är efter mig, på så sätt kan folk tappa lusten för att spela också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? bsolut jag kan dem flesta grundreglerna, både in game regler och dc regler. Metagaming att inte ta info utanför spelet genom tillexempel ett privat samtal eller dc. (ooc). Combat logg jag ska inte stänga av spelet för att undvika scenario. Rdm jag ska inte döda någon utan en anledning. tillexempel slå, skjuta eller hugga någon utan anledningar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har roleplayat i andra servrar och vart medlem på alla dem, stationen, österäng, hoodlife, skåne rp och swe roleplay. Jag har varit staff på skåne rp, nova rp, unity och hoodlife. jag har speltid på över 600 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Steam-ID: 76561199244307170

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka