Nekad alekezakruz | Medlem ansökning [kevibifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alekezakruz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Krussgård

Vad är ditt discord namn? KRUZZE#2196

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Alekeza Kruz var en man som hade en tuff start på livet. Han föddes i Mexiko som flykting, och hans familj kämpade för att få det att gå runt. Trots att hans föräldrar gjorde allt de kunde för att försörja sin familj, var livet svårt och Alekeza upplevde ofta hunger och osäkerhet. När Alekeza var tio år gammal, bestämde hans familj sig för att flytta till Sverige i hopp om att hitta en bättre framtid. Men det var inte lätt att anpassa sig till det nya landet, kulturen och språket. Familjen kämpade för att hitta jobb och bostad, och Alekeza tvingades ofta hjälpa till med att ta hand om sina yngre syskon. Men trots alla svårigheter drömde Alekeza om att göra skillnad i samhället. Han såg polisen som en möjlighet att hjälpa andra och göra sin stad till en bättre plats att leva i. Han visste att det skulle vara en utmaning att uppnå sin dröm, men han var villig att kämpa för det. Efter att ha studerat hårt och arbetat extra jobb för att försörja familjen, så kände han att han äntligen var redo att påbörja sin polisutbildning i Unive. Men innan detta så kom Alekeza på att han först måste ha ett medborgarskap. Det är där vi sitter nu idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig samt kunnig och seriös RP nivå där alla känner sig inblandade och får en del av "actionet". Jag är bra på att inte stöta utan någon och jag har jobbat hårt för att förstå alla regler och kan därför RP:a på ett sätt som är roligt för alla som är inblandade, men ändå laglydigt och följer de regler som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du t.ex inte alltid behöver vinna ett scenario. Om du har gjort ett juvelrån och känner att det inte finns en väg ut så måste du inte hitta på ett sätt att vinna på men istället göra som du hade gjort i verkligheten och accepterat förlust och överlämna dig till polisen. Ibland så får du förluster men det är ingen fara för ibland så får du några vinster också

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om Unive där de sa att det var den största och bästa RP servern i Sverige just nu vilket fick mig att bli lite intresserad och kände att jag behövde testa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Tillbaka