Nekad Alejandro Svensson | Chef-jobb ansökan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rakuy0u

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Anas Tayeh

Vad heter du på discord? rakuy0u

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 800 timmar står de på steam vet nt hur många dagar de är

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara där för mina anställda och supporta dom så bra som ja kan dessutom så är jag en aktiv spelare så jag (Alejandro) går alltid att få dag på. Jag har personligen ett stort bilintresse så de hade varit kul både för mig och för de framtida anställda att lära ut om bildelarna då jag är en väldigt kunnig och pratglad när de kommer till just de ämnet. Vill ha en stabil framtid inom Autoexperten och de kommer jag försöka införskaffa genom att vara ärligt och pratsam med andra företag i staden (unive). Kommer också ha koll på mina anställda så dom inte jobbar svart till sina vänner eller något sånt för är de ett företag så vill man inte ha någon som drar ner de oavsätt om de är en engångsgrej eller något annat. Eftersom ja har jobbat på auto ett tag nu så har jag bra relation med dom anställda som redan jobbar där och känner dom flesta bra! Jag har erfarenheter då jag va nära vän med förra chefen "Anton" och han har lärt mig några saker sen innan och han rekomenderade detta till mig och att jag hade passat som chef på auto

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat på autoexperten

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelerar extremt mycket men om jag inte är inne så kan de bero på att jag har nyligen börjat gymnasiet och de tar mycket av min tid. Men som sagt så spelar ja mycket när de inte är skola eller uppgifter att göra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Att inte få ett jobb är inget att gråta över, om jag inte får platsen som cheff skulle ja absolut fortsätta spela på servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan alla grundregler utantill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka