Nekad Alehoom163 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alehoom163

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rawand

Vad är ditt discord namn? Alehommmmm#2910

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som har haft en svåruppväxt och lidit av utanförskap då han är född i ett utsatt område och haft dåliga betyg i skolan. Han började med kriminalitet i ung ålder, då han blev tillsagd av äldre att börja sälja olagliga substanser och råna saker.

Nu när han har blivit äldre och fått en större roll i de kriminella livet så får han aldrig nog med det han har, han strävar bara efter mer och mer, han älskar den där adrenalin kicken han får när han skjuter och när polisen är efter honom men nu har han en större plan och det är att han vill bli välkänd i staden och att alla ska veta vem han är.

Han har bara ett mål och det är att han ska ha staden i sina händer i de kriminella världen, antingen är du på hans sida eller så är du emot han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket skratt och glädje samt att behandla alla likadant oavsett etnicitet eller bakgrund, jag kommer även följa alla regler ni har och bara ha kul med folket på servern och mina vänner såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst innebär att du tar hänsyn till vad din motpart vill uppnå och försöker agera på ett sätt som gynnar deras intressen, även om det kanske inte gynnar dina egna intressen lika mycket eller alls.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade era servrar till mig och jag tyckte de lät intressant och skulle själv vilja köra det och uppleva samma känslor han känner när han spelar på era servrar.

vidare till muntlig, Du har 48h på dig att ta intverjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka