Nekad Alehom | Medlem ansökning [W1lma] [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Vad är ditt namn i verkligheten? LOve

Vad är ditt discord namn? CamelJoint#6556

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Håkan hällström heter min karaktär, han e grovt kriminell och högt uppsatt i en organisation och vill ta sig ytterligare upp i under världen han vill ta över droghandeln i stan och växta och få mer status än någon i denna stad. Håkan är smart och intelligent och har mycket erfarenhet inom att bedriva kriminell verksamhet. Han vill nu göra en såkallad comeback till staden och dominera allt o alla yäni.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren spelare, har ungefär 2000 timmar på fivem. Jag har väl utvecklad och social rp och är en riktigt bra medrpare, kommer bidra till bra scenarion där båda parter har kul såklart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har cirka 2000 timmar på fivem har en del erfarenhet, både utav mycket olika rp polis rp krim rp osv.. tror jag kunnat bidra med hög rp nivå och roliga scenarion för bägge parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man endast spelar för att vinna scenario, som gör rpen väldigt tråkig. När man rpar ska man ej gå för att vinna scenario utan spela för att det är kul. Ibland vinner man ibland förlorar man så är de bara.

Hur hittade du Unive? genom vänner har även kört här ish 1 år.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka