Accepterad Alehom | Ban överklagan | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? Alehom#6556

Vem var det som bannade dig? Borenstam

Hur lång tid var din ban? permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: odqpdx Anledning: Korruption inom yrke! Placerad av: Borenstam ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det antog att jag var använde mig utav polisvapen på en annan karaktär vilket fallet inte var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick ett pm om att hoppa support av borenstam då och han förklarade att jag skulle bli permbannad för korruption inom yrke mer än så var det inte, sen skulle jag även hoppa support och prata med han om de eftersom som jag förklara hade skett en bugg, men hade inte helt enkelt i inte orken att ens hoppa support just för att jag in princip aldrig körde fivem just då, så jag brydde mig inte jätte mycket om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en rätt ban, varför jag säger nog är för att jag vet inte om det skett en bugg eller inte, jag kommer ihåg händelsen som att jag skyllde på att det var en bugg bland väskorna som gjordes så att föremål som låg på en annan polis karaktär flyttades över till min krim karaktär. Jag har en text som jag skrev till borenstam om hur det funkade vet ej om den buggen finns kvar eller inte hur som helst så får man ju utgå ifrån logs om man inte har pratat i support och valt att visa hur buggen går till, så jag skulle nog säga att den är rätt utifrån logs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning kring bans då jag inte har dem uppskrivna eller minns hälften då jag spelat på unive rätt så länge men det är sällan jag har fått nekade bans när jag skriver mina överklagan, har dragit på mig några blacklists kanske 1-3 vet inte riktigt hur det är men ja vad ska man göra liksom, man tar emot bans bröstar sitt straff och lär sig med tiden. Jag har alltid kännt mig hemma på unive och skulle nog säga att det är den servern jag spelat mest på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jadu, det är rätt så komplicerat jag vet inte hur det ligger till, på den tiden då jag vart bannad stod jag fast med att det var en bugg som skett, men nu när jag kollar på det idag så har jag typ glömt bort hur det var eftersom jag pausar från rp rätt så ofta liksom, så jag vet inte riktigt hur jag ska besvara frågan. Hur som helst så har det ändå förstört och skadat unive och det ber jag såklart om ursäkt för. Jag har suttit på min perm ban och känner att det är dags och sluta häcka och komma tillbaka och bidra med ny seriös och rolig rp, träffa gamla polare och återskapa minnen. Hoppas ni kan ge mig en chans och låta mig komma tillbaka och ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men det skulle jag nog säga jag är ju en liten av en person som gillar och experimentera med buggar och annat så min läxa är nog lärd och det ska nog vara att sluta hålla på med sånt och bara spela och rpa som vilken annan person som helst. Hoppas ni kan ge mig en andra chans skulle betyda enormt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka