Accepterad Alec Petrovic | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec Petrovic

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198283737703/

Ditt Hex-ID: steam:11000011347ca67

Vad är din discord tagg? DSQ#8618

Vem var det som bannade dig? Spiken

Bild på banmeddelande: Screenshot_4300.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag FailRPade. Körde på ett berg lite för fort, ganska guppigt och bilen hoppade lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ned från berget och skuller släppa av en kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå hur Spiken anser att jag FailRPade men som han själv skriver så bannade han mig för MILD FailRP. Ja jag kanske gjorde fel med att köra upp på ett berg men har sätt flera bilar tidigare uppe på berg och köra som galningar. Jag gjorde fel som körde upp med en snabb bil men körde och hoppade inte runt på den nivån att jag förtjänar 1 dags ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för mild powergaming som jag där även ansåg att jag själv RPade rätt men tog mitt straff och klagade inte.
Lärde mig att jag borde RPa lite mer vid sådana tillfällen. Min första ban minns jag inte vad det var för att jag blev bannad i 5 sekunder. Skickades ut ur servern men läste inte vad det stod för att det var min första ban. Visste inte ens att det skulle stå direkt. Så jag klickade på connect för att de vad det handlade om men lyckades komma in direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra gångfart upp och på berget. Inte hoppa runt eller köra snabbt över gupp då det anses som powergaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte powergamea till det minsta lilla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka