Accepterad Ale_Lind07 | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ale_Lind07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Orremannen_07

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Ale_lind07#7778

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man och heter Nils Lindesberg. Min karaktär är alltid snäll och lojal mot sina vänner och hjälper dom när det behövs. Min karaktär har haft en bra uppväxt med lite sämre umgänge. Nils umgicks med lite stökiga och bråkiga personer i sin skola, han deltog i lite dumma och kriminella saker och hamnade i mycket trubbel. Nils växte då upp med att ha lite mer stränga föräldrar och fick inte vara med några vänner och göra nåt förutom att stanna hemma efter skolan. Nils förstod då hans föräldrars poäng och började ta tag i sig själv och började ta saker på allvar. Nils började få bättre betyg och började hänga med bättre folk. Vid 18 arton års ålder märkte Nils att detta var den rätta vägen att ta, han hade nu klarat av skolan och skulle börja jobba med bra slutbetyg. Idag är Nils samma snälla person och vill sprida glädje i stan. Nils har ett job som reporter men vill gärna börja jobba som polis och kanske i senare framtid nåt annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag sprider mycket glädje i staden och uppmuntrar folk och hjälper dom som behöver hjälp. Jag är irl och i spelet en bra person och är aldrig sur detta ska jag ta med mig i servern och forum och sprida vidare. Jag skriver aldrig taskiga kommentarer heller. Jag ska till en början hjälpa andra och vara snäll mot alla men skulle i framtiden vela utforska och kanske skaffa lite nya jobb eller blir krim.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo att det är den största svenska roleplay servern och tycker det är roligt att ha en egen karaktär med sin lilla egna historia bakom karaktären. Jag tycker det även är roligt med mod server och moddade kläder, bilar, affärer och lite annat som gör det lite extra kul, även svenska trafikskyltar.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner irl och vi satt i skolan och snacka om det. Jag tyckte det verkade roligt och kollade upp det. Min kompis sov därefter över hos mig och hjälpte mig starta igång.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skaffa många nya och bra vänner och bara ha fett kul. Jag vill hjälpa mina vänner och alla andra på serven och bara sprida glädje och inte vara jobbig och bara tänka på pengar. Jag vill skaffa en fet bil skulle vara fet med en mclaren och även få mycket pengar och ett snyggt hus. Jag vill även i framtiden kanske joina nåt gäng och utforska lite vad man kan göra på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en långvarig medlem i Unive och skaffa många nya vänner runt om i landet genom detta fantastiska samhället! Jag tycker det är jätte kul att man även kan skaffa bra vänner digitalt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, som jag sa är Unive den enda servern jag hittils upptäckt. Men Unive är den bästa enligt mig för att det är den största svenska roleplay servern.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!

Tillbaka