Nekad Ale_Lind07 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ale_Lind07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Orremannen_07

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Ale_lind07#7778

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Emilio Enzo och är en MAN född 1997-05-21
- Karaktär Story (en bakgrund av din karaktärs liv, Samt vad ditt mål med din karaktär är! Han ska vara i 25 års åldern och är väldigt smart, snäll och rolig. Emilio hade haft en väldigt tuff uppväxt inom de Italienska maffia familjerna. Emilio bodde med sin omtänksamma mamma, pappa som var maffia boss och sina två andra bröder Francesco och Antonio som stod varandra väldigt nära. Under sin uppväxt när brorsona var omkring 7-10 års åldern dog deras mor i en bilolycka mitt inne i stan, därefter växte barnen upp tillsammans med sin pappa och brorsorna blev bara allt mer nära varandra. Efter cirka ett år efter barnens mors död hände det att deras far dog i en skottlossning mellan två cartel, detta ledde till att största brorn Francesco fick ställa upp och ta ansvar för Emilio och Antonio som deras nya förmyndare. Efter fars död så väljer brorsona att ta tag i sina liv och börjar tjäna ihop pengar så att dem kunde flytta till staden Unive för att hitta vänner och starta företag. Alla tre brorsorna är helt galet intresserade i bilar speciellt italienska bilar och bestämmer därför för att starta en egen Bilfirma/Bilhandel för att daligen få hålla på med det dem älskar tillsammans. Alltså har barnen valt att lämna kvar allt det kriminella och allt våld hemma i Italien och vill i den nya staden starta på nya vägar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att jag borde få bli medlen på UNIVE en del av servern för att jag har mycket erfarenhet av roleplay och är redo att testa nåt nytt och att tillbringa mycket här och bidra med mycket till servern. Jag är även snäll, lugn och inte kaxig både under roleplay som i samtal, men även mot staff. Jag respekterar andra och bidrar med seriös rp för att alla ska få en så bra uppllevelse som möjligt. Sen vill jag också bara skaffa mycket nya vänner och bara ha jävligt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social roleplay och socialkompetens och ta mitt rpa seriöst för att bidra med positiv effekt till servern och en roligare upplevelse för inte bara mig själv utan även dem andra som spelar runt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte bara ska tänka på sig själv och vad man själv vinner på i ett scenario utan att man även ska tänka på att motparten i scenariot ska kunna få ut nåt av situationen och få ett roligt scenario att spela. Ett exempel som inte stämmer in på detta kan exempelvis vara om man skjuter nån utan att känna dem bara för att man vet att dem har krim och har en pistol som man vill åt.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner irl och vi satt i skolan och snacka om det. Jag tyckte det verkade roligt och kollade upp det. Min kompis sov därefter över hos mig och hjälpte mig starta igång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka