Ale | Whitelist ansökning [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ale

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093364385/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? LucasAle #2641

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2002

Berätta om din karaktär. Roberto var en liten grabb på 12 år när han insåg vad hans mexikanska pappa håll på med. Det var ofta många personer hemma hos Roberto som liten med stora vapen och massor med in tejpade paket. han fattade fort att hans far var en kriminell mafia boss. Dagen Roberto fyllde 17 fick han sin första glock av sin far och sen dess blev han bara mer och mer intresserad av att bli som hans far. Han jobbade med sin far tills han blev 21 då blev hans far tagen av polisen och Roberto var tvungen att fly staden och åka någon annan stans. Han hade hört talas om multistaden och bestämde sig för att fly ditt. Nu var Roberto på ruta 1 och nu vill han bli lika stor som hans far var fast i en helt ny stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för att jag vill skapa roliga händelser med andra och bidra med positiv och humoristisk energi. Men även för att man ska få kunna rpa på den högsta nivån så man har tillgång till allt annat spännande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad för att varje dag på denna server är aldrig sig lik, det händer alltid spännande och roliga saker varje dag. En dag ser absolut inte ut som nästa dag man kommer in och det är det jag tycker är så roligt med just denna rp servern.

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul och att va så positiv som möjligt, och att verkligen leva sig in i sin karaktär och hur den formas av allt den gör och gjort.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope spelar endast på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka