Nekad Aldin | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aldin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/aldinfuego/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aldin Sulejmani

Vad är ditt discord namn? icypatek

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aldin GGL (Ghetto good life) och är 29 år gammal Aldin har en mycket stark personlighet och en mycket omtyckt karaktär som alla möjliga folk drar sig till för att prata av sig från allt om bilar till veckans nyheter som hänt. som liten har han inte haft en helt lätt uppväxt då han inte hade det jätte bra ställt i ung ålder och har därför tvingats till att alltid kriga för minsta lilla krona. Hans dröm i livet är att hålla på med någonting som har med bilar eller öppna egen klädäffar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag uppskattar o respekterar er för det ni gör, jag kommer bidra med skratt och en massa timmar. Sedan tycker jag att jag förtjänar o bli medlem då jag har lätt att integrera med andra och andra gillar mig väldigt mycket tillbaka.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Folket, många olika bilar och massor med olika gäng och skratt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på yt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa på mycket gott folk som man kan växa med samt hjälpa servern att göra bra framsteg.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara en del av discord o server communityn som ni har skapat samt ha tillgång till att rollspela fullt ut på servern utan begränsningar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej eftersom eran server är grym men skulle vilja helst satsa på dennna server eftersom jag har så kul !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka