- Meddelanden
- 311
- Reaction score
- 25
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthon
Ditt discordnamn: lacha#9913
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Tjenare, Varför just jag vill bli staff är för att jag vill hjälpa till community att växa, Jag är en erfaren person som är mogen och driven och väldigt engagerad i mitt arbete som jag utför, Denna servern är ett stort community och jag ansöker till staff för att jag vill bli en del av staff teamet och hjälpa servern att växa, jag har sett väldigt dålig rpa från visa håll och då vilja jag som staff hjälpa till och bannad dom som gör regelbrott, för att alla ska kunna känna att unive är ett communty där det är bra rp och roligt och det finns en trygghet bland staffsen. Om jag hade blivit staff så hade jag varit och hjälp både ingame och support genom att vara aktiv i support ifall någon behöver hjälp och jag hade också varit snabb och svarat i /help och i /report. Så som sagt jag vill bli staff för att hjälpa folk omkrig servern och skapa en trygghet för alla spelarna på unive, Jag är extremt aktiv och kommer jobba mycket som staff, jag brukar sitta vid datorn nästan hela tiden om jag inte är iväg eller ute med vänner, Jag kommer hjälpa både medlemmar och icke medlemmar att lära sig reglerna och höja deras nivå på deras rp, Hela grejen med att jag ansöker till staff är för att jag vill bli en del av att förbättra communityt samt hjälpa folk ingame och i support/discorden kommer också vara aktiv på forumet, Kommer också specca många scenarion och ta klipps för att sedan bannad dom som gör fel. Jag är trött på att rpa så då känner jag att jag kan fokusera fullt ut på staffarbetet och driva servern framåt. Jag kommer också ta mitt arbete 100 % seriöst och inte vara partiskt i support för vet hur det känns. Därför väljer jag att ansöka till staff. Mvh Lacha
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:30- 22:00 Tisdag 15:30 - 22:00 Onsdag 16:45- 22:00 Torsdag 15:45 - 22:00 Fredag 16:00 - 03:00 Lördag 13:30 - 03:00 Söndag 12:00- 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 3-4 Månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheten som staff men jag kan lite kommandon.
/v (Spawnamn på bil)
/dv (Man tar bort bil)
/reportlist (Man ser alla hjälpförfrågningar / reports)
/ooc (man skickar ut i ooc för alla på servern)
/sqlunban hex id (Man unbannar någon)
/togglename Man sätter på så man ser allas namn)
/announce man skickar ut för alla på servern
/ped man ger pedmeny
/skin man ger karaktärskapnings meny för utsende
/specoff man speccar inte längre
/spec man speccar
/svban (Man bannar någon i en timme)
/freeze (Man fryser en spelare)
/addkey (Lägg till nyckel/ namn på nyckel)
/goto id (Man tpar till en person)
/tpm (Teleporta till utsatt gps)
/giveitem id (Item antal)
/bring (Man drar någon till sig)
/revive man återupplivar någon
/dv (Man tar bort bil)
/kick id Anledning (Man kickar någon och ger dom som en varning)
/clearchatforall (Man rensar chatten för alla spelare)
/noclip (Kolla runt som osynlig)
/sv (Servervakt chatt)
/sqlbanoffline (Steamid dagar anledning)
/sqlsearch (Steamid)
/sqlban (id tid anledning) Man bannar någon.
/ooc (Skriver till alla i servern)
/staffchat (Skriver till alla staffs)
/toggleid (Visar folks id)
/unfreeze (id) (Tar bort att person är fryst)
Kan kanske några/något kommando som ja glömt men jag kommer utveckla mig själv och lära mig mer kommandon som jag kanske inte kan nu under tiden jag är staff.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att göra allt jobb som krävs, Måste bara lära mig lite mer inom donation och hur det fungerar annars hade nog allt gått bra.
Ditt discordnamn: lacha#9913
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Tjenare, Varför just jag vill bli staff är för att jag vill hjälpa till community att växa, Jag är en erfaren person som är mogen och driven och väldigt engagerad i mitt arbete som jag utför, Denna servern är ett stort community och jag ansöker till staff för att jag vill bli en del av staff teamet och hjälpa servern att växa, jag har sett väldigt dålig rpa från visa håll och då vilja jag som staff hjälpa till och bannad dom som gör regelbrott, för att alla ska kunna känna att unive är ett communty där det är bra rp och roligt och det finns en trygghet bland staffsen. Om jag hade blivit staff så hade jag varit och hjälp både ingame och support genom att vara aktiv i support ifall någon behöver hjälp och jag hade också varit snabb och svarat i /help och i /report. Så som sagt jag vill bli staff för att hjälpa folk omkrig servern och skapa en trygghet för alla spelarna på unive, Jag är extremt aktiv och kommer jobba mycket som staff, jag brukar sitta vid datorn nästan hela tiden om jag inte är iväg eller ute med vänner, Jag kommer hjälpa både medlemmar och icke medlemmar att lära sig reglerna och höja deras nivå på deras rp, Hela grejen med att jag ansöker till staff är för att jag vill bli en del av att förbättra communityt samt hjälpa folk ingame och i support/discorden kommer också vara aktiv på forumet, Kommer också specca många scenarion och ta klipps för att sedan bannad dom som gör fel. Jag är trött på att rpa så då känner jag att jag kan fokusera fullt ut på staffarbetet och driva servern framåt. Jag kommer också ta mitt arbete 100 % seriöst och inte vara partiskt i support för vet hur det känns. Därför väljer jag att ansöka till staff. Mvh Lacha
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:30- 22:00 Tisdag 15:30 - 22:00 Onsdag 16:45- 22:00 Torsdag 15:45 - 22:00 Fredag 16:00 - 03:00 Lördag 13:30 - 03:00 Söndag 12:00- 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 3-4 Månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheten som staff men jag kan lite kommandon.
/v (Spawnamn på bil)
/dv (Man tar bort bil)
/reportlist (Man ser alla hjälpförfrågningar / reports)
/ooc (man skickar ut i ooc för alla på servern)
/sqlunban hex id (Man unbannar någon)
/togglename Man sätter på så man ser allas namn)
/announce man skickar ut för alla på servern
/ped man ger pedmeny
/skin man ger karaktärskapnings meny för utsende
/specoff man speccar inte längre
/spec man speccar
/svban (Man bannar någon i en timme)
/freeze (Man fryser en spelare)
/addkey (Lägg till nyckel/ namn på nyckel)
/goto id (Man tpar till en person)
/tpm (Teleporta till utsatt gps)
/giveitem id (Item antal)
/bring (Man drar någon till sig)
/revive man återupplivar någon
/dv (Man tar bort bil)
/kick id Anledning (Man kickar någon och ger dom som en varning)
/clearchatforall (Man rensar chatten för alla spelare)
/noclip (Kolla runt som osynlig)
/sv (Servervakt chatt)
/sqlbanoffline (Steamid dagar anledning)
/sqlsearch (Steamid)
/sqlban (id tid anledning) Man bannar någon.
/ooc (Skriver till alla i servern)
/staffchat (Skriver till alla staffs)
/toggleid (Visar folks id)
/unfreeze (id) (Tar bort att person är fryst)
Kan kanske några/något kommando som ja glömt men jag kommer utveckla mig själv och lära mig mer kommandon som jag kanske inte kan nu under tiden jag är staff.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att göra allt jobb som krävs, Måste bara lära mig lite mer inom donation och hur det fungerar annars hade nog allt gått bra.
Senast ändrad: