Nekad Alchemy120 | Beslut Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Ditt discord namn: Alchemy120#0000

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad för typ av beslut gäller det? p ban =)

Vem/vilka tog beslutet? Rozii (hade uppskattat om någon som inte är vän med kneno och högre staff tar en titt på detta)

Varför tror du själv att beslutet togs? dom påstår att jag har "använt silent aim" samt "ESP" Personlingen tycker jag inte bevisningen för denna ban är rimlig över huvud taget, första klippet är ren gamesense och reflexer de andra klippet är ba allmänt d-sync

Hur är beslutet felaktigt? Beslut är felaktigt då klippsen inte tyder på fusk på något sätt, visst en av klippsen ser lite "skuma" ut men verkligen inte fusk, de ett skot som vem som helst hade kunnat lägga med lite tur samt erfarenhet. Personligen tycker jag ni bör PC checka mig men det var inget ni ville göra vilket gör mig lite fundersam på om ni själv tycker att det är ett konkret beslut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ville ha bevisen men var inget jag fick ta del av tyvärr men de bör finnas i eran staff dc.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

@Roziii han fuskar sönder, unbanna aldrig honom! Det kommer äntligen vara frid och ro på servern. BORT MED DESSA ÄCKLIGA FUSKARE!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka