Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/friends/add

Ditt Hex-ID: 110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120#0838

Vem var det som bannade dig? t4arget

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-16 133328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag förstår varför han bannade mig, men blir endå lite fundersam på om det var den enda lösningen?.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag och en kollega fick ett larm om en kiddnappning vid playboy mansion, vi pratar med dom som bor där och får tillåtelse att gå in och kolla runt, då ingen av personerna som var där hade kod/nyckel så fick vid godkänande av dom som bodde i och med detta väljer vi att skjuta upp dörarna, vi använder oss utav våra tjänste vapen för att skjuta upp dom, efter varje dör vi skjutit upp emotade vi för att ta oss igenom, med andra ord vi rpade helt och gick igenom, vi fortsatte med detta under resterande delar av avsökningen, plötsligt blir vi båda bannad för bugg abus, om du frågar mig tycer inte jag att det är abuse om vi har gjort rp av det, jag menar, vi sköt ändå upp dörren innan vi emotade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig, jag är inget provs, men om du frågar mig är det inte bugg abuse om vi Rpar hela scenariot, Jag tycker att vi borde få rpa hela scenariot och förlänga det istället för att bli bannad för en sån liten sak, om du frågar mig hade de räkt med en tillsägelse så hade vi slutat upp med det direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivtit bannad för länge sen, typ början av 2022 då min rp inte var den bästa, men jag har utvecklats enormt sen dess, blev även felaktigt bannad för någon månad sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo absolut, Vi hade kunnat bett om nyckel/kod till huset i detta scenariot, men under detta tycker jag inte att det bör vara ban bart om man endå har rpat hela scenatiot ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, fråga staff om kod/nyckel och aldrig emota igenom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka