Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan (Saab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: bild_2026-02-15_185104660.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa våltar din mamma till en person för över en vecka sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var 02 på natten för en vecka och en dag sedan, Personen lallar med mig i häktet och jag blir smått iriterad, ta i åtanke att allt är rp, Efter en stund spårade jag ut lite och sa våldtar din mamma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår att jag gjorde fel och borde inte bete mig på sådant sätt, men oavsett har 320 samt admins sagt flertals gånger att ett klipp ska skickas in 24 timmar efter de tagits, inte en vecka efter, klippet ska i och med de vara inaktuellt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 18 banns på 5 år grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat välja att inte uttrycka mig som jag gjorde vilket inte kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska bete mig mer proffissionellt oavsett omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka