Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-20 135939.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för "fusk" i detta fall så har hela händelsen skett följande, Grodan har för några månader sedan skickat ett fusk till mig i min PM, detta fusk har jag haft på min dator under en längre tid. Fusket var ett simpelt ESP fusk med en consol. Detta har jag aldrig använt på unive, däremot har jag använt de på nordix lall etc när jag skjutit mot kompisar. Som jag förstått de så har Lex berättat för 320 att jag har fuskat på unive och därav fick jag ban. Förstår absolut hur tankarna går men samtidigt tycker jag det är fel, Speciellt då de inte finns något som tyder på att jag använt de på unive, tycker även de lite skumt då jag har haft personliga problem med lex vilket jag skulle påstå att han vill sätta dit mig. Men i alla fall så vill jag be om unban då jag anser att det är fel att jag är bannad för sådan sak, fusket jag hade på min dator är även borttaget och jag har kollat igenom min dator för att säkerställa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu jag hade varit på en FRI övning i polisen under kvällen och stängde sedan av datorn när jag gick in på discord på mobilen var jag borta från alla dcs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen är fel med tanke på misstankarna, hur som tycker jag att det är en vriden historia från lex håll, jag har som sagt haft ett fusk på min dator men aldirg använt de på unive förut. Tycker jag borde få en chans att bevisa mig själv med en unban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern i 4 år och har totalt 11 bans och är grön spelare med min senaste ban för ca ett halvår sedan, har varit mod mm och alltid hållit rp standard.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna valt att aldriga ladda ner fusket på min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ladda ner filerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka