Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: 110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchehmy120

Vem var det som bannade dig? JimmyM

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-09 145915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet presis varför jag blev bannad. Anledningen till att Jimmy valde att banna mig är för att jag på en tidig morgon hade varit ingame och rpat med några kompisar sedan hade jag varit i förådet och tagit ut mina tjänste vapen, då kom jag över "beslaget" under denna stund tänkte jag inte helt klart och tänkte inte på mina konsekvenser, så osmart som jag var tog jag ut 3 vapen från stashet och hade de i mitt inventory, detta är 100% mitt fel, men nu efter en månad har jag valt att jag absolut vill tillbaks och utveckla min rp. jag kan försäkra samtliga att något likanande alldrig någonsin kommer ske igen. Jag har alldrig blivit grövre bannad någonsin så jag hoppas detta kan styrkas över för att jag ska kunna fortsätta rpa. ja fattar precis varför jag blev bannad och förstår hur dåligt det ser ut. men dem som känner mig i rpn vet att jag alltid håller en bra nivå och aldrig skulle göra något som dätta i regulära fall. Ber så himla mycket om ursäkt och hoppas detta kan tas åt sidan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev ovan så gjorde jag en del dumma saker för ca en månad sedan. jag tänkte inte klart och gjorde något välldigt dumt. jag vet absolut att detta inte håller standard och ber så hämst mycket om ursäkt. Jag vill absolut fortsätta rpa med tanke på att jag har varit på servern i dryga 2 år och aldrig gjort något liknande

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel i detta scenario 100% inget snack om saken, jag vet mycket väll om att det inte är okej att ta saker från beslaget men trotts detta tänkte jag inte klart och gjorde det ändå. Jag lovar att detta inte ska ske igen och hoppas värkligen värkligen att detta kan styrkas över. Jag förstår precis regelbrottet med, jag har koll på samtliga regler utantill och vet server standaren här på unive för att hålla sig kvar. I regelbrottet står det "inkompetent" men vill bara säga det att detta är nog den ända gången jag gjort något så dumt i denna still och är inget som någonsin har upprepats eller kommer att upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad få talls gånger på 2 år, jag har blivit bannad för småsaker men aldrig något som detta varav några av dem e felaktiga med men inget stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Oja, Jag kunde ha gjort allt anorlunda, Jag borde låtit bli att ta saker från stashet från första början och nu i efterhand förstår jag inte hur något utan detta någonsin kan förekomma igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut tagit lärdom av detta och fattar hur jag inte kunde förstå bättre än att göra detta. jag återigen ber om förlåtelse och vill aboslut inte att detta ska ske någonsin igen. jag har helt enkelt insätt mina fel och bristen som skedde denna morgon men hoppas på det bästa utav denna överklagan i hopp om att kunna fortsätta min rp som har skett i dryga 2 år

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka