Ej Antagen Alchemy120 | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad heter du på discord? alcehmy120

Vad är ditt Hex:ID steam:110000155211d55

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Regelbundet aktiv när jag är hemma runt 3-4 timmar +/- under en dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 bans (william07´s pm)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att upprätt hålla ordningen i servern där staffs ej brukar vara. Staffs har mindre möjlighet att RPa, och det leder därav till att mer regelbrott kan begås då de inte alltid är på plats. Som servervakt kan du RPa och rör dig ofta runt i staden, ser du att någon begår regelbrott eller dylikt så kan du banna eller kicka denna individ, däremot inte permban. Servervakterna har möjlighet att ta mildare åtgärder såsom att kicka en person om denne lallar eller dylikt. Begår någon ett grövre regelbrott så samlar du bevis på individen, bannar personen och skickar ärendet vidare till staffs tillsammans med bevisen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser dagligen personer som inte kan RPa på rätt sätt. De väljer att lalla runt och begå regelbrott och förväntar sig inga åtgärder. Jag vill vara med o ändra detta så att servern får en bättre/högre RP nivå så att det blir rättvist för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att du använder din makt på ett felaktigt sätt. Korruption kan tex vara att jag väljer att inte banna någon då personen är min polare, även om denne begår regelbrott. Abuse kan tex vara att jag använder permsen på ett felaktigt sätt, tex att jag blir jagad av polisen och kickar/bannar polisen då jag ej vill bli tagen. Att jag helt enkelt använder permsen till min fördel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka