Inaktuell Albzzz | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: Albzz

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff på Unive eftersom det är en server som jag lägger väldigt mycket tid på. Hela tiden vill jag förbättra min rp och andras rp och det är mycket lättare att göra det om man är staff. Eftersom jag lägger väldigt mycket tid på Unive så känns det bara rätt att jag ska kunna hjälpa servern på fler sätt än att bara utföra bra rp. Jag vill även kunna förbättra servern och göra den till en tryggare plats. Utan alla staffs så hade rpandet varit tråkigare för alla eftersom folk som inte kan bete sig och vet inte hur man rpar innan de kommer in på en server. Det är därför jag vill bli staff på Unive för att förbättra allas upplevelse. Jag vill kunna bidra mer till communityt och kunna hjälpa och underlätta för andra medlemmar. Jag är bra på att ta beslut och vet vad som är rätt och fel i sammanhang.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På senaste tycker jag det mesta har funkat på Unive. Men en sak jag har märkt att det kan förekomma mycket lall på kvällar/nätter även från staffs och medlemmar. Detta gör att nya spelare som spelar för första gången får en dålig bild och uppfattning av servern vilket ger servern ett dåligt rykte. RP mot tjejer är också nått jag har märkt är väldigt dålig då jag själv har en tjejvän som rpar på Univeoch hon blir alltid utsatt för något varje gång hon är inne.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att förbättra rpn på kväller/nätter så kan staffsen vara bättre på att specca/läsa reports och ta support, vara hårdare med straffen. För att förbättra rpn mot tjejer så måste staffteamet vara riktigt stränga med vad man får säga och göra och även vara hård med straff, inget ska tolereras.Unive ska vara en säker och trygg plats för alla oavsett kön eller etnisitet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är superviktigt att man agerar proffesionellt som staff, staffsen står väldigt mycket för serverns rykte och bild. Bra staffs bra server. När man agerar professionellt så ska man alltid bemöta folk med respekt, vara opartisk när man är i ett support ärende, låta alla prata till punkt och säga sin del. Även om en parten i ett supportärende är din polare så ska du alltid vara rättvis. Alla ska känna att de behandlas med respekt och känna sig hörda.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv väldigt ofta samt på nätter och lägga upp ett balanserat schema och ha staff arbete som priotering, kommer vara aktiv inom området och kunna vara där. Kommer som sagt försöka lägga upp ett balanserat schema och sen priotera staff arbete. Har ingen plugg så kommer ha tid

Hur länge har du spelat på Unive? Över ett år och ett halvt nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit staff på flera stora servrar och har kännedom om alla kända kommandon. Jag har varit högt uppsatt på andra servrar som staff och är aktiv.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
+rep han är aktiv, trevlig riktig 100 grabb man vill ha i staff teamet han skulle passa perfekt som staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka