Accepterad Albzz2 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albzz2

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
1
Ditt discord namn: albzz

Ditt Hex-ID: krim varningar

Vad för typ av beslut gäller det? krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att de kände att de andra sa mer bättre saker, egentligen fanns det inte så grundliga bevis över huvud taget. Visst kunde man gjort det lite bättre. Men att jag kickade någon ur mitt gäng som boss för mina anledningar och få krim varning känns ganska partiskt emot mig

Hur är beslutet felaktigt? Jag är gängboss och väljer att kicka någon ur mitt gäng för en väldigt rimlig anledning och har två hela olika gäng som stödjer det och bevis material. Men sen finns det ju folk som kommer vara partiska i support o de va ja berred på. Men sen finns också bilder som saker staffs har skrivit osv som ja kanske tar sen. Så hade flera som stödjer det bevis material. Men vissa staffs kommer vara partiska och de ba så de e. Jag kickade min vice ur gänget och nämnde mina exakta anledningar i discord roller. De väljer att inte tro på de pågrund av att motparten säger. Sen så säger jag till de att de kan prata med ms 13 bossen och han stödjer min sanning och flera i min ledning gör också det..

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: KOMMER skicka all bevis till hapyxz i pm kan inte infoga det här

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

sen har jag även pratar med tre andra krim ansvariga om samma sak innan och de lät mig gå för att de kände att min version var sann och hade granskat de. men sen plötsligt blir jag kallad till support igen för samma sak igen, förstår inte riktigt hur det fungerar

Tillbaka