Accepterad Albzz | Ban överklagan [Mr.Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albzz

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997164072/

Ditt Hex-ID: 11000013dcdd028

Vad är din discord tagg? Albzz#4207

Vem var det som bannade dig? Mr.panda

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming Rpar inte på skador

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår faktiskt varför panda valde banna mig från hans perspektiv helt hållet, jag respekterar det och har verkligen lärt mig ordentligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis kian blev jagade av en polis bil som jagade oss och ramade på oss två gånger, andra gången de rama oss, så såg det faktiskt inte ut som de gjorde de från min monitor. för mig såg det ut som att vi krascha sido mot väggen. jag förstår verkligen att panda gjorde det för det var ej så på klippet. ajg ber hemskt mycket om ursäkt har verkligen lärt mig då jag även fått en krim varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felatkigt ban, jag borde verkligen inte försökt att köra med bilen iväg, jag skulle rpat på kraschen mot siddo vägen.. det var mitt fel och jajg vet verkligen att jag ska förbättra mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad ett par gånger, har spelat länge på unive och de mesta var för lall och när jag var en icke medlem. En gång blev jag bannad för att jag körde 200km på stan och jag har lärt mig så mycket från det. går verkligen från suntförnuft och kör mycket säkrare, jag lär mig faktiskt alltid av mina misstag och jag ska verkligen förbättra detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt jag borde verkligen inte försökt att köra med bilen iväg, jag skulle rpat på kraschen mot sido vägen. jag skulle även ha kollat på situationen på bilen och dömt situationen på ett annat sätt och rpa på det. jag skulle till exempel kunna kolla på kian för det var ej dsync för han. då borde jag ha rpat som han förmodligen. kunde verkligen ha gjort annorlunda men det var ändo rätt så svårt för att jag e såg att de rama oss så hårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har 100 procent lärt mig mycket, jag har även fått en krim varning och det har jag lärt mig mycket från. min rpa på skador kommer definitivt förbättras och det garanterar jag. jag ber hemskt mycket om ursäkt Mr.panda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är förstått. Mvh Albin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka