Accepterad Albz | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997164072/

Ditt Hex-ID: 11000013dcdd028

Vad är din discord tagg? Albzz#4207

Vem var det som bannade dig? Lunify

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pg suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning faktiskt då jag satt i passagerarsätet och utförde bra rp jag låg medvetslös mycket längre än de andra som fick indragna roller.en staff berömde mig på pm. men jag tror det kan ha vart för att jag sprang efter typ 20 min runt. jag avr väldigt trevlig i support och förklarade min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej! jo det var så att vi utförde ett bankrån och sen så krashade vi, jag rpade medvetslös ett bra tag men mina kompisar gjorde ej det. de började få en väldigt dålig rp nivå och tog bort sin sme på medvetslös. men jag ahde kvar den mycket längre och rpade medvetlös. sedan krossade polisen min ruta och drog ut mig. jag var liggandes på marken och rpade snurrig. när jag vakna så sprang jag runt och var yr sen blev jag taesad. personligen hoppas jag verkligen att ni såg det. mina två andra kompisar fick indragna roller pga deras rp. men jag fick ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet fatkiskt ínte vad jag ska svara här men är väldigt osäker. alltså personligen tycker jag att jag gjorde det bra men jag förstår lunify för att jag avr med i bilen så kanske han också trodde jag utförde suntförnuft. det enda kan ha vart att jag sprang runt efter 30 min rpande av medvetlös. sen blev jag teasad och rpade på de och låg på marken. men aa ber verkligen hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och jag brukar alltid ta lärdom av mina bans. en gång blev jag bannad på piren för lall och jag började spela mycket mer seriöst sen och hjälpte andra att inte lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte sprungit runt men typ irl kan det va så för jag lagg medvetslös under helöa scenariot typ. sen när de drog ut mig så vakna jag och låg på marken ett tag. sen såg jag poliser runt omkring och min karatär kom i chocktillstånd och sprang runt vilket hände en person i verkligheten. min karatär var så snurrig och i chock han bara sprang runt sen tasa de han. jag tycker faktiskt scenariot var bra från min rp men definitivt inte från mina kompisars. jag rpade också väldigt mycke på skadorna. det finns även på klipp där man ser att jag inte pratar överhuvudtaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? alltså på sätt och vis ja. men jag kommer definitvt göra saker annorlunda, och jag är glad för lunify var väldigt trevlig och förstålig.men ja jag kommer försöka rpa mer efter att jag vart medvetlös. alltså rpa med att jag är snurrig och ej vet vad jag gör. men ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår Mvh Albin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka