Nekad AlbusDubbelDusch | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AlbusDubbelDusch

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? porris6161

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 1997

Berätta om din karaktär.Min Karaktär heter Albus Winter och är 26 år gammal, Albus är från Sverige och har bott här hela sitt liv. Albus mamma är Engelsk medans hans Pappa är Svensk. Albus är glad o trevlig men är också en blyg och försiktig person som gärna vill att nån berättar för han vad han ska göra, han är inte den typiske ledaren. Albus har ett stort intresse i fordon och de har han fått av sin pappa, han har alltid varit med i garaget och hjälpt sin pappa och har därefter spenderat mycket tid till att lära sig allt om bilar och motorer därav är hans största dröm att få jobba med att styla och trimma bilar på en exklusiv firma.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
jag kan komma med en hög rp nivå,jag är kreaktiv när jag rp:ar och kan komma med långa och seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för rp och inte för att vinna man speler för att ha kul och att leva sig in i spelet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming skador på sin karaktär ska vara som i verkliga livet, fear rp värna om sitt liv egenom sin karaktär , vdm att inte använda fordon som tex ett vapen, metagaming det du ser och hör in game är det som du vet tex om man hör något i discord så får man inte använda den informationen, men den allra viktigaste är ändå att ha sunt förnuft i de man gör och tänka ett steg längre

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte så mycket timmar men har ett gäng som jag spelar med som här en massa timmar som kommer kunna lära mig och får in mig i detta, jag är otroligt taggad att få komma in och leva mig in med alla andra och är rätt säker på att jag har förstått allting

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? sitter mycket och spelar så kan vara online väldigt mycket

Senast ändrad:
Tillbaka