Nekad Album | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OSTMACKA

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121704870

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin näslund

Vad är ditt discord namn? kaggen#3930

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. jag heter album ulfsson. Hej jag heter album ulfsson och jag är 21 år gammal jag har bott i stan hela mitt liv och funderar inte på att flytta för jag gillar det så mycket här, På min fritid gillar jag att vara med kompisar men också gillar jag att kolla på bilar och mitt dröm jobb är faktiskt att jobba med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag vill verkligen bli en större del av dethär communityt och jag tycker att jag har en bra förmåga för att rollspela och vet hur man kan göra i olika situtioner men hur man också inte ska göra. Jag vet hur man skapar bra scenarion och hur man ska göra i just dem scenarionen .Jag vill kunna skaffa jobb som mekaniker eftersom att jag är online väldigt mycket och kan bidra med bra rollspel. Jag spelar på servern en stor del av mina dagar på att spela och jag spelar just på unive hela tiden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är den bästa rp servern jag har spelat på. varför jag just vill spela på den är för att allt funkar så bra på den rp nivån är jätte bra och dom flästa är jätte schyssta.

Hur hittade du Unive? jag har massa kompisar som spelar på den här servern så jag tästade sen kunnde jag inte sluta spela på den för den var så rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att få bidra ned min höga rp invå och mitt mål är att få jobba inom billar tillexempel mikaniker eller bilfirma. och ett annat mål är så klart att ha kul med mina kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att få jobba med bilar tillexempel mikaniker eller bilfirma och att ha kul med mina kompisar så klart men också få ta del av det underbara comunityt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är ju den bästa servern.

Nekad, Utveckla karaktärsbeskrivning och dina mål och varför du ska bli medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka