Accepterad Album | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OSTMACKA

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121704870

Ditt Hex-ID: 1100001453a27a6

Vad är din discord tagg? kaggen#3930

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, FearRP ~^6Emilia<3. Återstår: 9 dagar 7 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror därför staffsen bannade mig var för att jag åkte med min cross förbi ett butikrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte och pratade med några killar. Sen försvann dom och sen åkte jag och mina polare med crossen förbi en affär och då såg vi att det var dom vi pratade med innan som gjorde ett butiksrån. Och då såg vi att dom sprang efter nån och tog personen som gissla, så vi stod och kikade på dom utan att dom märker oss. Sen såg vi att dom tog upp micro smgs och siktade på oss så då blev jag nyfiken så att jag åkte förbi rätt så nära och retade upp dom och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll rätt av staffsen att banna mig men jag tycker att dom ska bara banna mig i några timmar inte 10 dar. Speciellt när man är ny på servern och kanske inte vet allt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad var för att en kille sa att jag skulle dra där ifrån så stod jag kvar. Det jag har lärt mig att kanske lyssna på andra när dom säger till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ska inte bli lika nyfiken och att inte störa rånare medans dom gör rån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte va nyfken och inte störa rånare och lyssna om dom säger att jag ska dra

Har du läst våra regler? Ja

Ger dig en ny chans nu men se till att läsa ALLA våra regler och följa dom hela tiden.

mvh Achoo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka