Accepterad Albozzz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albozzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lorik januzaj

Vad är ditt discord namn? Albozzz#7272

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2001

Berätta om din karaktär. Hej
Min karaktär heter Omar Kalil
Han är 23år. Född 2000-01-03
Omar har växt upp i ett tufft klimat, hans barndom har varit en tuff uppväxt. Allt startade med en dålig omkrets som ledde till kriminalitet. Omar har försökt ordna upp det i livet genom att undvika dem vägarna och arbeta lagligt istället, men det har varit många uppförsbackar i vägen för honom, som dragit tillbaka Omar till samma position.
Omar började arbeta som bilmekaniker till en början för att kunna betala av sina skulder som han lämnat efter sig, visade sig att det inte var så lätt då det blev allt för svårt att kunna hantera det jobbet han fick på grund av skulderna han hade kvar.
Omar brinner för något som han haft stort intresse för sedan barnsben, det är att köra bil och även reparera bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra allt för att bidra med en så hög RP som möjligt och även försöka stärka RP nivån hos andra medspelare som behöver hjälp. Kommer ta hjälp av videos på nätet för att kunna ha så hög RP som möjligt, även bli tipsad av vänner och inspireras av större spelare som är med i servern som RP:at länge. Jag kommer att donera pengar till servern för dens hållbarhet och stöd till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna har roligt, det skall vara rätt vist och inte spelas för sin egna fördel.

Hur hittade du Unive? Tipsad av en vän

Tillbaka