Nekad Albooo | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albooo

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271473504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? ALBOO#8255

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har namnet Abbe Johansson och är 25 år gammal. Han föddes i Helsingborg och bodde med sin mamma, pappa och lillasyster. Som liten var han en väldigt glad och energifull pojke. Han var väldigt duktig i skolan och älskade sin familj samt sina vänner. Abbe och hans syster var väldigt nära och lekte alltid med varandra och hade roligt. Abbe var även en kärleksfull person som gillade att stötta på tjejer lite då och då. Abbe hade en favorit grej som liten och det var att han alltid var tvungen att ha tummen i munnen, han har haft det ända sen liten. När han börja femte klass så började allting. Han var jätte glad för att börja femte klass men det ändrades snabbt. Ett gäng killar som gick i Abbes klass började reta honom för hans tumme. Dom kallade honom för bebis, tönt, snorunge osv. Dom killarna brukade alltid slå Abbe, kasta hans skor i toastolen och gjorde hans liv fruktansvärt. Det var då en dag, han vaknade och sa till sina föräldrar att han var sjuk. Dom lät Abbe va hemma från skolan och när det var tomt där hemma gick Abbe till köket och tog en matkniv. Han gick till toan och kolla sig i spegeln. Sedan la han kniven mot halsen och tryckte lite hårt. Han lyfte handen och skulle precis hugga sig själv när på något sätt hans hand stoppades. Handen ville inte, han förstod då att detta är fel. Han släppte kniven, tog en dusch och gick ut. När han var ute träffade han några killar från fotbollslaget som gick i en annan skola och dom gick och åt mat. Dom hade roligt och pratade. Sen efter dom ätit så berätta Abbe vad som hänt och vad han var nära på att göra. Dom säger att det är fel och ger Abbe många komplimanger som får han att inse att han är inte så ful och dum som killarna i hans skola sagt. Där efter gick han hem och väntade på hans föräldrar. Dom pratade länge och till slut kom Abbes mamma med en ide att dom ska säga till rektorn. Dagen efter hade dom samtal med rektorn som genast tog detta på alvar och tog ett snack med killarna som mobbat Abbe. Dom fick lämna skolan och Abbe blev kände sig trygg och älska sitt liv. Han blev även mer tajt med sina fotbollskamrater utanför skolan.

När han började gymnasiet valde han linjen "Ekonomi". Han gjorde alla läxor, lyssnade på allt och fick perfekta betyg när han gick ut gymnasiet. Nu började "riktiga livet" som Abbe kallade det. Han jobba hårt och slet varje dag för att få pengar på kontot. Hans familj hade fått ekonomiska problem så dom kunde inte hjälpa Abbe med ekonomin. När Abbe var 24 år så flyttade han till Multistaden med sina vänner från fotbollslaget och bor i motell. Han har sin helt egna BMW M2 som han kämpat. Abbe är ofta ute och när han väl Han älskar livet och tänker varje dag på att han tänkte ta självmord och är tacksam att han inte gjort det

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag är då en väldigt glad person med mycket positivenergi. Jag har roleplayat sedan 2017 och har väldigt bra erfarenhet. Jag tycker att jag förtjänar att bli whitelistad pga att jag sprider mycket positivenergi och levererar bra och underhållande rps/scenarion som folk skrattar åt och tycker är underhållande. Jag har då också fått höra av folk att dom tycker om att jag har en hög och seriös rp nivå vilket jag exakt är ute efter också. Här på Multistaden kommer jag kunna leverera bra och underhållande rps/scenarion som ni definitivt kommer tycka om. (har några ideer redan xD). Sen vill jag även bli whitelistad pga ett av mina mål som är att utveckla mig som person och höja rp nivån. Här kommer jag försöka hitta andra spelare i servern som jag kan skapa bra rps så folk ser och kanske gör desamma. På så sätt kommer folk tycka att det var underhållande och göra det själva. På det sättet kommer även folk utvecklas som personer och rp nivån kommer att bli högre vilket jag är ute efter.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att jag har spelat här ända sen Januari 2021 och verkligen blivit imponerad av vilket jobb ni staffs/ägaren har gjort med servern och vad för roligt folk det finns här. Man blir aldrig arg på spelare här för alla är jätte trevliga och bra roleplayers. Jag har också tänkt fortsätta spela på den här servern och utvecklas här.

Hur hittade du Multistaden? Jo jag har kollat lite på twitch och youtube men har även hittat den via FiveM. Den kom upp för mig och kände igen namnet. Trodde det var en whitelist server men när jag märkte att det inte var det så gick jag in direkt och kände "här kommer jag definitivt fortsätta spela på".

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jo mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas som person och leverera seriös och hög rp nivå. Jag vill även sprida min positiva energi till andra och få folk att höja deras rp nivå och känna att multistaden är en super bra roleplay server. Så jag vill höja min rp nivå och andras. Samt få ett positivt och tryggt samhälle här i multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu är det Multistaden som gäller :D

Tillbaka