Accepterad Albo63 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albo63

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad är ditt discord namn? Albo63

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albo Corleone 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektkrävande, impulsiv, gatssmart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albo Corleone kommer från en albansk familj och hade en ganska stökig uppväxt. Han drogs in i problem tidigt och mycket av livet gick ut på att bara ta sig igenom dagen. Det har satt sina spår, men också gjort honom starkare. Nu vill Albo försöka lägga den delen av livet bakom sig. Hans mål är att hitta stabilitet, bygga upp något eget och skapa en framtid som inte styrs av gamla misstag. Han vet att det inte blir enkelt, men han är fast besluten att försöka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Albo kan bidra med ett RP som känns äkta, lite råare och fullt av personlighet. Han kommer från en stökig bakgrund, så han är van vid att hantera olika typer av situationer och skapa scener som känns naturliga. Han är bra på att bygga vibes runt sig, få folk att reagera och skapa händelser som gör RP roligare för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte alltid försöker vinna själv i RP utan låter situationen utvecklas på ett naturligt sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det är möjligt att jag någon gång råkat bryta mot en regel, men i så fall har det aldrig varit med mening. I de få situationer där något blivit fel har det oftast handlat om missförstånd eller att jag varit ny på en server och inte hunnit lära mig alla detaljer ännu. När det har hänt har jag alltid accepterat det, lyssnat på staff och sett till att förstå vad jag gjorde fel. Jag lärde mig att kommunikation är viktig och att det är bättre att fråga en gång för mycket än en gång för lite. Sedan dess är jag extra noga med att läsa regler och dubbelkolla så att allt jag gör är enligt serverns riktlinjer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming – använd inte information som din karaktär inte borde veta, och tvinga inte andra spelare att göra saker. Respektera andra spelare inga personliga påhopp eller trakasserier, både i och OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull person utanför RP och jag tycker om att vara social och bygga bra stämning i communityt. Jag gillar seriöst rollspel och försöker alltid göra scener roligare för alla som är med. Jag är också ganska snabb på att lära mig regler och system, så jag anpassar mig lätt till nya servrar och rutiner. Jag är här för att bidra, inte skapa problem.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka