Accepterad ALBkleo | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALBkleo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/b1aze_ontop/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b0182a4

Vad är din discord tagg? northalbania

Vem var det som bannade dig? Placerad av: zyphe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Använder bugg för att ta sig ur th.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen som gisslan av en kille som hade ett basebollträ. Jag hade redan mitt vapen framme. När han tog mig, så verkade det som att något buggade, för helt plötsligt släppte han mig. Jag hade då all chans i världen att skjuta honom – och det var precis vad jag gjorde. Jag lovar att jag inte har utnyttjat någon bugg eller gjort något fuskaktigt. Senast jag blev bannad var typ i januari 2025.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att staffen gjorde sitt jobb och att de inte kunde veta om jag hade buggnjat eller inte.
Men jag vill verkligen säga, med handen på hjärtat, att jag inte har fuskat eller utnyttjat några buggar.
Jag tycker verkligen om servern och gemenskapen där, och det skulle betyda mycket för mig att få en chans till.
Jag lovar att följa alla regler framöver och göra mitt bästa för att bidra positivt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej kommer inte ens ihåg hår länge sedan jag blev bannad för. Det var mer än ett år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? och inte skjutit honom och lyssnat istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka