Nekad Albion365 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albion365

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1337365

Ditt Hex-ID: 1100001096cae9d

Vad är din discord tagg? albin133

Vem var det som bannade dig? ingen aning, länge sen

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ska vara helt ärlig, använde fake swish, detta var jättelänge sen och har insett hur dumt det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle köpa något in till servern, jag använde mig utav fake swish, och jag blev påkommen direkt och snabbt därpå blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann, förstår helt och hållet varför men ber om en andra chans då detta var i blrjan 2024 om jag minns rätt, har mognat och insett hur dumt det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kúnnat göra annorlunda skulle kunna vara ej försöka lura någon för det är de dummaste man kan göra, att ej köpa in något till servern om jag inte har möjlighet till det, och till sist varit ärlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig försöka lura folk för det leder bara till konsekvenser och detska ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka