Accepterad Albinyouknow | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albinyouknow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/albinyouknow/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Björn

Vad är ditt discord namn? albinyouknow#4953

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2007

Berätta om din karaktär. Albin 28 år. Han är en man som alltid har velat att lära känna nya vänner och alltid velat prata med nya folk som han inte känner för att han var väldigt ensam när han var liten. För att hans pappa dog och hans mamma var alkolist och inte ta han om han när han var mindre .Så nu vill han visa alla att han inte är som han var när han var liten och han vill inte att folk ska veta att han var så ensam när han var liten för han tycker att det är lite pinsamt. Nu är han bättre än någonsin nu bryr han sig inte om hans gamla historia. nu tänker han om sin pappa som hans förebild för han var jätte snäll och omtänksam och såg alltid till att Albin mådde bra när hans mamma var full och var ute och festade. Albin han har tagit väldigt mycket efter sin pappa tex han är väldigt omtänksam, han tar hand om folk som behöver det, han älskar mer än att hata. Hans känslor är att han tycker om när folk säger att han gjort något bar eller att han är duktig, även att han tycker om att vara med vänner och kollegor för att han inte ska påminnas om för i tiden när han hela tiden var ensam. Han är annars alltid på bra humör och är alltid glad och skrattar väldigt mycket med vänner och kollegor. Han är väldigt intresserad i att åka cross, motorcykel, köra bil, åka båt, köra vattenskoter, köra skoter, åka skidor, åka slalom och även dricka på pub med vänner och kollegor. Älskar också att bara prata med andra som han ser på stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriös rp och med att sprida glädje i servern och även streama. Även med förslag och även hjälpa staffsen med deras arbete. Jag är också snäll och väldigt omtänksam mot dem som kanske har en dålig dag eller bara mår dåligt. Jag rpar väldigt seriöst jag gör aldrig undantag om någon av reglerna. Jag följer alltid alla reglerna

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriös rp server och det finns bra staffs och supports som är aktiva nästan hela tiden. Den verkar också vara en roliga server med snälla personer och en bra community. Det verkar cockså vara väldigt seriös rp och alla som jag har sett streama eller på youtube vekar ha det jätte kul.

Hur hittade du Unive? streamer (cosmo_bt) och även youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att låta andra få ha kul. Att komma så långt som möjligt och lära känna massa personer. Även att lära sig att rpa även ännu bättre än tidigare. Att bli så bra jag bara kan på att rpa och att göra så roliga senarion för alla andra och mig så att alla kan få skratta någon gång ibland.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär kommer få något bra jobb och bli så högt uppsatt som möjligt. Även att lära känna nya vänner och att ha många kontakter inom staden. Att ha kul med alla andra på servern och att nå minna drömmar om att bli staff eller support för att kunna hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara på unive kommer jag vara aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka