Accepterad Albinyouknow | Ansökan till Servervakt [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albinyouknow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Albinyouknow#5743

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv om dagarna, har skola och träningar men annars så är jag väldigt mycket ingame och är lite över. Jag spelar oftast bara fivem och unive, kan hända att jag spelar annat lite då och då

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan den 9 augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har en ban vilken var felaktig(Koruption inom yrke, har aldrig varit bannad för det eller gjort överklagan)https://cdn.discordapp.com/attachments/984476265434189825/1010853426239909998/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att hjälpa till att hålla kol på servern, om det behövs dvas bilar så kan jag göra det, om något snackar ooc ingame och förstör rpn så kan jag banna. Om någon där av grov rdm eller så kallat terrordåd så kan jag ressa personerna som blev dödade. Man har asså ansvar för att hjälpa till att hålla reda på servern så att folk sköter sig när dom rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till att hålla koll på servern och banna såna som inte sköter. Jag saknar att hjälpa till på sevrern efter jag var mod, känner att kan vill hjälpa på alla sätt möjliga. Jag tycker att jag kan hantera Servervakt då jag har varit innan väldigt länge och inte abuseade det. Jag blev av med den då jag blev helper annars var jag det i några månader

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man t.ex. Revvar när man blir skjuten i ett skott scenario, har på toggleid för att se vart folk är under en stormning. Eller att man dvar motståndarens bil för att dom inte ska ta sig iväg. Alltså att man använder sina perms för att vina scenarion eller för att förstöra för mot parten.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka