Inaktuell Albinyouknow | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albinyouknow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? albinyouknow#4953

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för att jag vill se hur det är att fixa ansökningar och se till att alla blir behandlade lika. Vill även göra bättre för servern och hjälpa servern så mycket så möjligt och ta lite vikt från jobbet för dem andra staffesen och supportsen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag behandlar alla lika och är väldigt effektiv med mitt jobb gör så att dem som ska ansöka inte måste vänta så länge och tappa intresse på att bli medlem

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snäll med en bra attityd även om dem är otrevliga mot en så ska man alltid inte vara dum tillbaka så dem blir ännu mer sur. Men även kanske säga till dem att dem ska ha respekt för alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att göra dem mer betydlig och mer värdefull och att man inte bara ska leka bort den utan att den är något unikt som är väldigt
bra att ha.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriös rp kunna ha respekt för alla som är medlem samt staffs och supports och alla andra. Kunna fatta vad staffsen och inte kjafsa imot staffs och supports när det inte går som dem vill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till att alla får bli behandlade lika i sin ansökan alla ska få chansen att få spela och göra ansökningar. Att se till att alla ska få chansen att göra ansökningar och ha kul på servern

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är ganska så aktiv på eftermiddagen på alla dagarna men inte så mycket på måndag, onsdag, fredag och söndag då jag har träningar på kvällen dem dagarna och match. Men dem är oftast på kvällen men inte matchen på söndagarna dem är oftast på tidig eftermiddag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? ja så klart

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Tillbaka