Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198291105934/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? AlbinTW#7748
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. MIN karaktär heter ricke ritch och är en person som är fram gången och driven. han är en person som vill hjälpa till mycket i samhället samt att han är en välldigt lung och trevlig person. Ricke kan jobba under hårda tag och tar jobbet välldigt seriöst. han är ingen person som är ute efter pengar utan gemenskapen med vänner och kollegor. rocke är svensk med ett udda namn. han har ingen fru eller barn i nu lägge och bor i en läggenhet
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ja just ska bli whitelisad för att jag har en stor framgång inom rp och tar rp välldigt seriöst. Har hållt på med Just Rp ett bra tag i ungefär 3 års tid. Har ägt en hel del servers som t.ex gemeskapen rp, svenska riket rp och mm. Är som grund desinger och kodar. Så kan hjälpa till mycket på serven. Samt att ja kan se dena server bli något stort och vill järna vara med och hjälpa inom det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Somsagt vill bli whitelisad på denna server just för att ja kan se att ja kan hjälpa till med mycket på serven båda inom Rp och själva servern. Tar Rpn välldigt seriöst och ser att denna server också kan det. Men vill just vara på denna server för att hjälpa till så att rpn blir änu bättre
Hur hittade du Unive? Från början hörde ja om serven att de va mycket som behövde göras men nu när ja har kollat på serven så ser ja att staffsen och mm tar servern välldigt seriöst
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en gemenskap och vara ute efter att det ska bli bra senarion samt att det inte till kommer något från t.ex ooc
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har tagit en pause ifrån rpn men nu kännt att ja vill ta tag i det igen
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? AlbinTW#7748
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. MIN karaktär heter ricke ritch och är en person som är fram gången och driven. han är en person som vill hjälpa till mycket i samhället samt att han är en välldigt lung och trevlig person. Ricke kan jobba under hårda tag och tar jobbet välldigt seriöst. han är ingen person som är ute efter pengar utan gemenskapen med vänner och kollegor. rocke är svensk med ett udda namn. han har ingen fru eller barn i nu lägge och bor i en läggenhet
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ja just ska bli whitelisad för att jag har en stor framgång inom rp och tar rp välldigt seriöst. Har hållt på med Just Rp ett bra tag i ungefär 3 års tid. Har ägt en hel del servers som t.ex gemeskapen rp, svenska riket rp och mm. Är som grund desinger och kodar. Så kan hjälpa till mycket på serven. Samt att ja kan se dena server bli något stort och vill järna vara med och hjälpa inom det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Somsagt vill bli whitelisad på denna server just för att ja kan se att ja kan hjälpa till med mycket på serven båda inom Rp och själva servern. Tar Rpn välldigt seriöst och ser att denna server också kan det. Men vill just vara på denna server för att hjälpa till så att rpn blir änu bättre
Hur hittade du Unive? Från början hörde ja om serven att de va mycket som behövde göras men nu när ja har kollat på serven så ser ja att staffsen och mm tar servern välldigt seriöst
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en gemenskap och vara ute efter att det ska bli bra senarion samt att det inte till kommer något från t.ex ooc
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har tagit en pause ifrån rpn men nu kännt att ja vill ta tag i det igen