Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198291105934/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? AlbinTW#7748
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ricke rich och är en glad o lung person han vill hjälpa tilll mycket i samhället och tar allt med en nyppa salt.
han jobbat mycket inom tjänste yrken och kan de mästa inom sånt
Varför ska just du bli whitelistad? Mina erfarenheter inom RP är att jag har varit mycket på staff sidan och då blivit en mer utväcklad Rperare har ägt mer än 6
serves och har varit staff på ett fler antal mer. Det jag har fått min Rp ifrån är mest äldre personer jag spelar inte så mycket
fivem med folk i min ålder spelar med mer folk över 18 eller 20 så har en stor erfarenhet av Rp. Har t.ex spelat på Gemenskapen Rolplay
och varit headstaff där har också spelat mycket på UG rp innan den stängdes ner sen är det bara små serves.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att vill verkligen fortsätta på denna server efter O-whitelistat. För ser att denna server kommer att komma med mycket. tycker också det är mycket roligare att RPa på någon server som tar allt seriöst och har mycket erfarenhet inom det.
Hur hittade du Unive? Hörde servern och ville se om de va något att satsa på och tycker dena server kan vara något stort nytt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett bra samhälle med mycket glatt folk. Jag är en person som vill hjälpa till med mycket så kommer att vara en person
som hjälper mycket ingame. men man får aldrig gå OOC ingame det tycker jag är respektfullt mot Rpn. Jag kommer inte tillföra några besvär eller
något ont mot serven. Mer tvärt om.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har tagit en pause och kände nu att ta tag i det igen
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? AlbinTW#7748
Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ricke rich och är en glad o lung person han vill hjälpa tilll mycket i samhället och tar allt med en nyppa salt.
han jobbat mycket inom tjänste yrken och kan de mästa inom sånt
Varför ska just du bli whitelistad? Mina erfarenheter inom RP är att jag har varit mycket på staff sidan och då blivit en mer utväcklad Rperare har ägt mer än 6
serves och har varit staff på ett fler antal mer. Det jag har fått min Rp ifrån är mest äldre personer jag spelar inte så mycket
fivem med folk i min ålder spelar med mer folk över 18 eller 20 så har en stor erfarenhet av Rp. Har t.ex spelat på Gemenskapen Rolplay
och varit headstaff där har också spelat mycket på UG rp innan den stängdes ner sen är det bara små serves.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att vill verkligen fortsätta på denna server efter O-whitelistat. För ser att denna server kommer att komma med mycket. tycker också det är mycket roligare att RPa på någon server som tar allt seriöst och har mycket erfarenhet inom det.
Hur hittade du Unive? Hörde servern och ville se om de va något att satsa på och tycker dena server kan vara något stort nytt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett bra samhälle med mycket glatt folk. Jag är en person som vill hjälpa till med mycket så kommer att vara en person
som hjälper mycket ingame. men man får aldrig gå OOC ingame det tycker jag är respektfullt mot Rpn. Jag kommer inte tillföra några besvär eller
något ont mot serven. Mer tvärt om.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har tagit en pause och kände nu att ta tag i det igen