Nekad albinosterdahl | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinosterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/knullbin/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin österdahl

Vad är ditt discord namn? albinösterdahl#7383

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär är en man som heter albin persson har har mest suttit inne i sin källare ungefär hela sitt liv och nu har han äntligen börjat ta tag i sitt liv. han jobbar på postnord och börjar käna pengar och fåt sin första bil. han har också en bror som heter peter som han är väldigt nära. hans alldeles största intresse är såklart bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så att jag kan rollspela på servern utan begränsingar vilken menas med att jag kan göra allt på servern men utan så kan man ej. jag kommer bidra med en god stämning mot alla och ett så bra rollspel som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intreserad är att det alltid är så mycket spelare inne på servern hela tiden vilket gör att man aldrig är ensam. det finns alltid någon att prata med.

Hur hittade du Unive? jag satt och kolla på streamers vilket gjorde att jag blev intresserad och insåg att det är en jättebra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att folk verkligen ska tro att det är på riktigt. exempel att man inte ska göra alldeles för omänskliga saker. och att man alltid följer reglerna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att bli bilförsäljnings chef och att bli den rikaste bilförsäljaren i stan. jag vill också äga många bilar eftersom Albin Persson är väldigt intresserad av bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej den enda jag kört på är unive och har kört ungefär 3 dagar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka