Nekad albinosterdahl | Medlem ansökning [SvampBob] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinosterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/knullbin/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? albinösterdahl#7383

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär är en vanlig grab som heter albin persson, han är en kille som i början av sitt liv mest bara suttit hemma o pluggat och spelat. men nu har han äntligen börjat ta tag i sitt liv, han har fått sitt första jobb och det är postnord, hans drömjobb är att jobba med bilar och det är hans största mål. han har också en bror som heter peter som han brukar spela sina bilspel med och det är där de fått sitt största intresse för alltså bilar. albins favorit bil är en nissan skyline r34 och det är hans mål.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medläm så att jag verkligen kan ta steget längre och göra allt man kan göra på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intreserad är att det alltid är så mycket spelare inne på servern hela tiden vilket gör att man aldrig känner sig ensam och har alltid någon eller några att snacka med. det är också många som jobbar på server vilket gör att det är mycket lättare att rp:a.

Hur hittade du Unive? jag satt och kolla på streamers vilket gjorde att jag blev intresserad och insåg att det är en jättebra server. och så har jag suttit och googlat och kollat videos så hittade jag unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att kunna ha så bra rollspel som möjligt, att om jag krockar så är jag såklart skadad och ligger kvar o väntar på vård och inte bara går upp direkt det jag vill säga är att det ska vara exakt som i verkligheten. och jag ska inte göra omänskliga grejer för det är emot reglerna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli den personen på servern som ungefär alla vet vem man är alltså att alla verkligen gillar än. jag vill också bli bilförsäljare och kunna köpa mycket bilar ock pimpa de, kanske dra på bilträffar och så hör man tjenare albin från flera personer ,det är mitt mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är inte aktiv på andra servrar då jag bara har kört på unive och det är väldigt trevligt här så därför har jag inte känt mig för att byta server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka